Retur/reklamasjon
Retur og Reklamasjon
Velkommen til vår side for retur og reklamasjon. Vi ønsker å gjøre prosessen så enkel og smidig som mulig for våre kunder. Her finner du informasjon du trenger for å returnere eller reklamere på en vare kjøpt hos oss i strikkeverda
Angrerett:Hvis du ønsker å angre kjøpet, har du rett til det innen 14 dager fra du mottok varen. For å benytte deg av angreretten må du gi oss beskjed innen fristen.
Du kan sende en e-post til bestilling@strikkeverda.no eller sende et brev til:
Strikkeverda/Fjaler Profilering
Dalstunet 6A,
6963 Dale i Sunnfjord
Husk å inkludere informasjon om ordrenummer og hvilken vare du ønsker å returnere.
Returkostnad:Du som kjøper dekker returkostnadene med mindre annet er avtalt. Varen må returneres uten nødvendig opphold og senest 14 dager etter du har gitt melding om at du ønsker å benytte angreretten.
Tilbakebetaling:Vi tilbakebetaler kjøpesummen uten nødvendig opphold og senest 14 dager etter vi har mottatt varene eller dokumentasjonen på at de er sendt tilbake. Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen i retur.
ReklamasjonDet er viktig at reklamasjon sendes inn til oss så snart som mulig, senest innen 14 dager etter din registrering av reklamasjon til oss. Husk og ta vare på kvitteringen for din innsendte retur inntil du mottar beskjed om at pakken din ferdig behandlet hos oss. Vi dekker portoen på reklamasjon.
Slik reklamerer du: Send en e-post til : bestilling@strikkeverda.no med følgende informasjon
- Ordrenr
- Beskrivelse av mangel
- Bilde som dokumumenterer mangel ( hvis mulig)
Har du spørsmål om retur eller reklamasjon? Kontakt oss gjerne:
- E-post: bestilling@strikkeverda.no
- Telefon: 57 024 024
- Adresse: Dalstunet 6A, 6963 Dale i Sunnfjord
Vi er her for å hjelpe deg med dine henvendelser og sørge for en god kundeopplevelse.
Les vår fulstendige salgsvilkår her