De vanligste spørsmålene
Å utvikle nye design er tidkrevende. Vi er nødt til å ha en vis inntjening om dette skal kunne gå rundt. Derfor ønsker vi å selge garnet vårt knyttet opp mot oppskriften.
ja, Vi har fysisk butikk på Dale senter
Adresse: Dalstunet 6A, 6963 Dale i Sunnfjord
Vi sender alle ordre påfølgende virkedag.
ja, på rolige stunder strikker vi på bestilling, leveringtiden variere.
FRAKT OG RETUR
Vi tilbyr rask levering med:
- Posten bring levering til postkasse eller til nærmeste hentested
Alle ordinære fraktpriser gjelder for levering til fastlands-Norge. Vi sender ikke varer til Svalbard, eller utlandet.
Gratis frakt : For alle ordre som overstiger 1500,-
Henting av varer fysisk i butikk er- gratis
- Betales på forhånd og hentes inne 3-5 virkedager i butikken om ikke anna er avtalt mellom selger/kjøper.
- Åpninigstider: Mandag - Fredag kl.09.00 -18.00 & Lørdag kl. 0900-16.00
- Du får melding når varene er klare for henting.
Brev /pakke for småvarer - kr 49
- Sendes som brevpost med leveringstid ca 2-5 virkedager.
- Småvarer under samlet vekt på 2 kg.
Pakke med sporing som hentes på avtalt hentested - kr 99
- Sendes som pakkepost med leveringstid ca 1-3 virkedager.
- Du får en hentemelding når pakken kan hentes på utleveringsstedet
Pakke med sporing levert hjem - kr 149
- Sendes som pakkepost med leveringstid ca 1-3 virkedager.
- Pakke levert hjem gir deg hjemlevering til alle husstander i hele landet, og tjenesten håndterer pakker helt opp til 35 kg.
Dette kan du forvente av oss:
Vi pakker din bestilling og sender den samme eller neste virkedag så sant alle varer er på lager. Du vil motta en e-post når pakken forlater vårt lager, med sporinsgnummer dersom du har valgt å betale for sporing av leveransen din.
Vi har stort fokus på å ha varer på lager, men ber om forståelse for at det unntaksvis kan være utsolgt for enkelte varer. Dersom din bestilling inneholder varer som ikke er på lager vil ta kontakt med deg for å avtale best mulig levering før vi sender varene.
Vi pakker alle varer i forsvarlig forpakning slik at varene dine skal komme trygt og uskadet fram til deg.
Dette forventer vi av deg:Ved forsinket levering:
Hvis du ikke har mottar varene/hentemelding innen 7 dager etter at vi har sendt varene, ber vi deg om å kontakte kundeservice. https://www.strikkeverda.no/pages/kontakt
Du er selv ansvarlig for å hente ut varene på avtalt utleveringssted.
Dersom du velger å ikke hente varene, slik at de automatisk blir returnert til oss uten melding om angring - vil du få refundert innbetalt beløp, minus et gebyr på kr 250 for å dekke våre frakt- og håndteringskostnader.
Retur av varer og bruk av angreretten
Ønsker du å returnere varene skal du sende oss en mail senest 14 dager etter at du har mottatt varene, og sende varene raskest mulig, og senest 14 dager etter at melding om bruk av angreretten er sendt oss.
Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes tilbake i sin original emballasje.
Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varen. Dette betyr at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Derfor anbefaler vi å sende med sporing. Vi vil refundere innbetalt beløp så fort vi har mottatt returnert pakke. Du står selv ansvarlig for å betale returporto.
Mer om angreretten i våre salgsbetingelser som du kan lese her! https://www.strikkeverda.no/policies/legal-notice
Feil på varer og reklamasjon
Dersom varene har blitt skadet i forsendelsen, eller du senere oppdager feil på varer skal du snarest mulig (innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget), gi oss melding om feilen. Vi vil da sammen med deg finne en løsning med mål om at du skal bli fornøyd med resultatet. Mer om reklamasjon i våre salgsbetingelser kan du lese her!https://www.strikkeverda.no/policies/legal-notice
Vi ønsker å gjøre prosessen så enkel og smidig som mulig for våre kunder. Her finner du informasjon du trenger for å returnere eller reklamere på en vare kjøpt hos oss i strikkeverda
Angrerett:Hvis du ønsker å angre kjøpet, har du rett til det innen 14 dager fra du mottok varen. For å benytte deg av angreretten må du gi oss beskjed innen fristen.
Du kan sende en e-post til bestilling@strikkeverda.no eller sende et brev til:
Strikkeverda/Fjaler Profilering
Dalstunet 6A,
6963 Dale i Sunnfjord
Husk å inkludere informasjon om ordrenummer og hvilken vare du ønsker å returnere.
Returkostnad:
Du som kjøper dekker returkostnadene med mindre annet er avtalt. Varen må returneres uten nødvendig opphold og senest 14 dager etter du har gitt melding om at du ønsker å benytte angreretten.
Tilbakebetaling:
Vi tilbakebetaler kjøpesummen uten nødvendig opphold og senest 14 dager etter vi har mottatt varene eller dokumentasjonen på at de er sendt tilbake. Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen i retur.
Reklamasjon
Det er viktig at reklamasjon sendes inn til oss så snart som mulig, senest innen 14 dager etter din registrering av reklamasjon til oss. Husk og ta vare på kvitteringen for din innsendte retur inntil du mottar beskjed om at pakken din ferdig behandlet hos oss. Vi dekker portoen på reklamasjon.
Slik reklamerer du: Send en e-post til : bestilling@strikkeverda.no med følgende informasjon
- Ordrenr
- Beskrivelse av mangel
- Bilde som dokumumenterer mangel ( hvis mulig)
Kontaktinformasjon
Har du spørsmål om retur eller reklamasjon? Kontakt oss gjerne:
- E-post: bestilling@strikkeverda.no
- Telefon: 57 024 024
- Adresse: Dalstunet 6A, 6963 Dale i Sunnfjord
Vi er her for å hjelpe deg med dine henvendelser og sørge for en god kundeopplevelse.
Les vår fulstendige salgsvilkår her
HAR DU FORTSATT SPØRSMÅL?
TA KONTAKT MED OSS